Kedves Látogatónk!

Ha Te is szívesen válogatsz a természet ajándékai közt a Naurel organikus birodalmában, kérjük, hogy támogass bennünket az Ország Boltja népszerűségi versenyén szavazatoddal!

Köszönjük bizalmadat!
A Naurel csapata

X

Bejelentkezés

Ha elfelejtetted a jelszavad, ide kattinva kérhetsz újat.
X

Regisztráció

Regisztráltál már nálunk? Ha igen, ide kattintva bejelentkezhetsz!
X

Értesítés

X

Ajánld barátnődnek

X

Kívánságlista elküldése

X
Bejelentkezés | Regisztráció Kosár
Üres kosár

Sajnos a kosarad még üres.
Nézz körül nálunk és töltsd meg, hogy ne legyen ilyen szomorú!

Vásárlás folytatása
Prémium minőségű, certifikált, organikus termékek világa.

5 újévi fogadalom az egészségesebb életért

Kedd, December 27. 2016.

Az év vége rendszerint az újévi fogadalmak időszaka, amelyekből a legtöbbször néhány hét után már semmi nem marad. Ilyenkor bizony az egészséges életmód is előkelő helyen szerepel a listán, és bár sokak számára a kezdeti lelkesedés gyorsan megkopik, nem is gondolnád, hogy ez az egyik legkönnyebben betartható fogadalom. Adok is mindjárt néhány ötletet, hogy 2017-ben neked is sikerüljön.

5 újévi fogadalom az egészségesebb életért

5 újévi fogadalom az egészségesebb életért

Az egészségtelen életmód hátterében a legtöbbször a nem megfelelően összeválogatott ételek állnak. Egyszerűen csak cseréld őket egészséges alternatívára, mutatom is hogyan.

1. Elhagyom a finomított cukrot

A mértéktelenül fogyasztott finomított cukrot és a fehér lisztet az egészség szempontjából leginkább káros élelmiszerek között tartják számon, mégis gyakran látom, hogy kilószámra viszik haza őket az emberek. Pedig létezik egészségesebb változatuk is, pl. a nádcukor, a méz vagy az agave-, rizs vagy tápiókaszirup.

2. Kiiktatom a fehér lisztet

A fehér lisztet leginkább az üres kalóriák miatt érdemes kerülni. Rendkívül hízlaló és az anyagcserefolyamatokat is lassítja. Jobb választás helyette egészséges rostokban bővelkedő teljes kiőrlésű liszteket választani, de olyan különlegességekkel is érdemes kísérletezni, mint a hajdina. Ha érzékeny vagy a gluténra, akkor a gluténmentes lisztek között érdemes szétnézned.

3. Egészséges olajakat fogok használni

A hidegen sajtolt olajak rengeteg vitamint, értékes zsírsavakat, aminosavakat és ásványi anyagokat tartalmaznak. A mákolajat, lenmagolajat, máriatövismagolajat, szőlőmagolajat, tökmagolajat és a szezámolajat a legjobb hidegen, salátákhoz keverve, vagy kiskanállal önmagukban fogyasztani. Érdemes mindegyiknek utánaolvasni, mert más és más kedvező hatással vannak a szervezet működésére.
A bio napraforgó- és olívaolajakat pedig a sütéshez ajánlom.

4. Lecserélem az egészségtelen nasikat

Gyakori, hogy az egészségesebb életmódra váltásban a nassolnivalók elhagyása okoz gondot, pedig nem kéne, hogy így legyen. Szerencsére már a rágcsálnivalók között is találunk rengeteg finomságot, amelyeket, ha nem is határtalan mennyiségben, de nyugodtabban fogyaszthatunk. Nagy kedvencem a bio kölesgolyó, amelynek már számos ízesítése is létezik. Kóstold meg a földimogyorósat és a magyaros ízesítésűt is. A legkisebbek ropogtatnivalói között pedig találsz kizárólag természetes összetevőket tartalmazó tejcsokis, ketchupos és kókuszos rágcsákat is.

5. Leváltom a hízlaló köreteket

Ha fogyókúrázni is szeretnél az új évtől, akkor bizony a szénhidrátban gazdag burgonyát is egészségesebb alternatívára kell cserélned. Itt van mindjárt helyette a rizs. Ha azonban hetek múlva már unod az ízét, akkor próbálj ki más gabonákat is köretként, pl. a hajdinát, a kölest, az amarántot, a bulgurt, a kuszkuszt, a quinoát, a rozst vagy éppen a zabot.

Kövesd Facebook oldalunkat is, ahol rendszeres osztunk meg egészséges recepteket is, hogy még könnyebb és egyszerűbb legyen az egészséges életmódot tartani.

Boldog új évet kívánok, találkozunk 2017-ben!

Tetszett a cikk? Hasznosnak találod?
Mutasd meg a barátaidnak is! Kattints a Tetszik vagy a Megosztás gombra!

Véleményed van? Szólj hozzá!

Szépség

Még több cikk

Baba

Még több cikk